یادداشتهای یک برنامه نویس

بیان تجربیات و دیدگاه های یک برنامه نویس در مورد نرم افزار , طراحی و تولید برنامه با استفاده از تکنولوژی های مایکروسافت

یادداشتهای یک برنامه نویس

بیان تجربیات و دیدگاه های یک برنامه نویس در مورد نرم افزار , طراحی و تولید برنامه با استفاده از تکنولوژی های مایکروسافت

يكشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۳۴ ب.ظ

توضیح ضروری در مورد مباحث گرافیک در WPF

برای رسم اشکال گرافیکی متنوع در WPF استفاده از Shape ها معمولا بسیار آسانتر بوده و با استفاده از مفاهیم پایه نظیر Pen و Brush امکان ایجاد اشکال پیچیده گرافیکی و حتی انجام محاسبات نسبتا پیچیده مثل انواع Transform وجود دارد.
آنچه در بحث قبلی آغاز شده، تلاشیست برای بیان چگونگی نحوه استفاده از ابزارهای سطوح پاین تر (Low Level Tools) برای ایجاد محتوای گرافیکی در تعداد نا محدود (ایجاد هزاران شکل گرافیکی و رصد ارتباط بین آنها و کنترل موثر همه این اجزا در قالب یک محتوای گرافیکی کارآمد) که مخصوصا در برنامه های گرافیکی پیشرفته تر نظیر کار با نقشه های جغرافیایی، بازیها و .... کاربرد دارند.
در کنار کاربردهای مطرح شده، مخصوصا در مباحث ایجاد کنترل های گرافیکی خاص و سفارشی (Custom Graphical User Interface) استفاده از این ابزارهای سطح پایین تاثیر بسیار محسوسی در افزایس کارآیی سیستم خواهد داشت.
با این وصف چنانچه در مقدمه مطلب قبلی ذکر شد، انتخاب یک موضوع مستقل خصوصا در بحث امکانات بسیار متنوع گرافیکی WPF بسیار دشوار است. اما در ادمه مطالب ، امیدوارم با توجه به بضاعت اندک موجود ، مطالب پایه را با دقت و وسواس بیشتری شرح داده و بیان کنم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۲۰

نظرات  (۱)

به جمع کاربران بلاگ بیان خوش آمدید.
این یک نظر آزمایشی است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی